Λογότυπο Eταιρίας [302xX]
Πάνω Frame [668xX]

 Όταν κάθεστε:

·   Πρέπει να διατηρείται η οσφυϊκή λόρδωση. 

·   Η θέση του κεφαλιού και του αυχένα, να είναι ευθυτενής. Το κεφάλι δεν πρέπει να προβάλει προς τα εμπρός. Η χρησιμοποίηση ενός οσφυϊκού κυλίνδρου διευκολύνει την παραπάνω σωστή καθιστή στάση. 

 

                  Σωστή Στάση       Λάθος Στάση

 

·    Εφαρμόστε ρυθμικά, οπίσθια έλξη και έκταση, αμέσως όταν αρχίζουν να εμφανίζονται σημάδια δυσφορίας ή πόνος στην περιοχή του αυχένα.
 

      ·    Διακόπτετε την καθιστή θέση κάθε μια ώρα και περπατάτε ευθυτενής για μερικά λεπτά. 

               Εκταση                     Οπίσθια Ελξη

·    Όταν η εργασία σας είναι καθιστική, πχ μπροστά σε υπολογιστή, καλό είναι η καρέκλα να έχει χερούλια ή οι αγκώνες να ακουμπούν πάνω στο γραφείο, ώστε να χαλαρώνουν οι μύες της ωμικής ζώνης και του αυχένα.


                Όταν η εργασία σας απαιτεί παρατεταμένη κάμψη του κεφαλιού και του αυχένα:
 

·     Διακόπτετε την παραπάνω θέση του κεφαλιού σε τακτά χρονικά διαστήματα. Σταθείτε όρθιοι – ευθυτενείς και περπατήστε για μερικά λεπτά.

·     Εφαρμόστε ρυθμικά οπίσθια έλξη του κεφαλιού και έκταση αμέσως μόλις αρχίσουν να εμφανίζονται συμπτώματα στην περιοχή του αυχένα.


 

Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.

 
Banner
Banner
Banner